| Název předmětu | Lektorské kompetence - A19K |
|---|---|
| Kód předmětu | ICV/LKO |
| Organizační forma výuky | Přednáška + Seminář |
| Úroveň předmětu | nespecifikována |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 0 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Po absolvování předmětu student bude schopen charakterizovat, analyzovat, vysvětlit, zhodnotit a realizovat: osobnost lektora a jeho role ve vzdělávání dospělých, předpoklady pro úspěšné zvládnutí vzdělávacího procesu, komunikativní dovednosti v práci lektora, lektorovo zvládání náročných situací a pracovní zátěže, projektování (příprava) a realizace vzdělávacího procesu a příprava výuky, vytvoření příznivého klimatu, práce lektora se vzdělávacími cíli, vymezení základního učiva, práce lektora s tradičními a inovativními metodami ve vzdělávacím procesu, analýza přípravy a realizace, konstruktivistické postupy v andragogice, třífázový model učení, metody kritického myšlení, tvorba studijního a vzdělávacího textu, práce lektora v tradičních a inovativních formách vzdělávacího procesu, práce lektora s tradičními a inovativními pomůckami ve vzdělávacím procesu, diagnostikování a hodnocení ve vzdělávání dospělých.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|