| Název předmětu | Obchodní konverzace 3 |
|---|---|
| Kód předmětu | ASK/OK3 |
| Organizační forma výuky | Cvičení |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 5 |
| Vyučovací jazyk | Angličtina |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
13. Sales promotion 14. Exchange rate 15. Brand policy 16. Management principle 17. Salary peak 18. Customer satisfaction management
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Tento kurz je zaměřený na prohloubení komunikačních dovedností v oblasti obchodu a podnikání. Kurz kromě jazykové výbavy také seznamuje studenty s kulturními specifiky obchodu v Koreji a připravuje je tak na možné budoucí zaměstnání v tomto prostředí. Cílem tohoto kurzu je rozvíjet dovednosti potřebné pro prezentaci a vystupování na veřejnosti, porozumět podnikatelskému a obchodnímu prostředí v Koreji a rozšířit slovní zásobu na téma obchod a podnikání na úroveň středně pokročilého mluvčího.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
Pravidelný test, úkol, prezentace |
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|