Lecture, Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Observation, Training in job and motor Skils, Activating (Simulations, Games, Dramatization)
|
-
BAUDER-MIßBACH. (2016). Učební podklady model 1?4 pro vzdělávání k VAP ? Ošetřující..
-
BÖHM, E. (2015). Psychobiografický model péče podle Böhma. Praha.
-
FEIL, N. (2015). Validácia cesta, ako porozumieť starým dezorientovaným ĺuďom. Bratislava.
-
Filatová, J., Janků, K. (2010). Snoozelen. Ostrava.
-
FRIEDLOVÁ. (2007). Bazální stimulace? v základní ošetřovatelské péči. Praha.
-
FRIEDLOVÁ, K. (2009). Bazální stimulace? pro učitele předmětu ošetřovatelství. Frýdek- Místek.
-
Pinkasová, K. (2017). Montessori principy v péči o seniory.
-
PROCHÁZKOVÁ, E. (2014). Práce s biografií a plány péče. Praha.
-
WEHNER, L., SCHWINGHAMMER, Y. (2013). Smyslová aktivizace v péči o seniory a klienty s demencí. Praha.
|