Monologic Lecture(Interpretation, Training), Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Demonstration, Training in job and motor Skils
- Attendace
- 25 hours per semester
- Semestral Work
- 15 hours per semester
- Preparation for the Course Credit
- 15 hours per semester
|
-
GÖPFERTOVÁ, D., PAZDIORA, P., DÁŇOVÁ, J. (2013). Epidemiologie obecná a speciální epidemiologie infekčních nemocí.. Praha: Karolinum.
-
Chvála, V., Trapková, L. Rodinná terapie psychosomatických poruch.Praha, Portál..
-
Janečková, H., Hnilicová, H. (2009). Úvod do veřejného zdravotnictví. Praha:Portál.
-
MAĎAR, R. (2014). Ochrana zdraví na cestách. Košice: KD Osveta.
-
Malá, L., Peřan, D. (2016). První pomoc pro všechny situace: v souladu s evropskými doporučeními 2015. Praha: Vyšehrad.
-
MANDINCOVÁ, P. (2011). Psychosociální aspekty péče o nemocného. Praha: Grada.
-
MASTILIÁKOVÁ, D. (2007). Holistické přístupy v péči o zdraví. Brno: NCO NZO.
-
Nejedlá, M. (2015). Klinická propedeutika pro studenty zdravotnických oborů.
-
Nováková, I. (2011). Zdravotní nauka. 2. díl.. Praha: Grada.
-
Nováková, I. (2012). Zdravotní nauka. 3. díl.. Praha: Grada.
-
Růžička, J. (2006). Psychosomatický přístup k člověku. Praha: Triton.
-
Vrtišková, M. (2012). Zdravotní nauky. Praha: VOŠS.
-
Vytejčková, R. (2013). Ošetřovatelské postupy v péči o nemocné II: speciální část. Praha: Grada.
|