Název předmětu | Cizí jazyk pro sociální pracovníky III. |
---|---|
Kód předmětu | VOS/KSCK3 |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 4 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
V návaznosti na předchozí moduly je hlavním cílem hlubší osvojení řečových dovedností a odborného jazyka pro profesní účely, rozvíjení schopnosti porozumět odbornému textu a správně text interpretovat, motivace k dalšímu samostatnému rozvíjení dosažených znalostí, prohloubení znalosti odborné terminologie a komunikačních dovedností a rozvíjení schopnosti formulovat vlastní názor a úsudek v anglickém jazyce. Individuální práce posluchačů spočívá v intenzivním domácím samostudiu zadaných studijních materiálů a v samostatném zpracování zadaných odborných témat. Jejich práce je kontrolována během průběžných konzultací v měsíčních intervalech a na konci období formou individuálního ústního pohovoru. Anglický jazyk --- probírané tematické okruhy: - Communication - Euthanasia
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Výstupy z učení |
Cíle: - hlubší osvojení řečových dovedností a odborného jazyka pro profesní účely - rozvíjení schopnosti porozumět odbornému textu a správně text interpretovat - motivace k dalšímu samostatnému rozvíjení dosažených znalostí - prohloubení odborné terminologie a komunikačních dovedností - rozvíjení schopnosti formulovat vlastní názor a úsudek v cizím jazyce Studenti si volí ze tří cizích jazyků: anglický, německý, ruský.
Student bude po absolvování předmětu: - mít lepší dovednost čtení odborného textu a zpracování kognitivní mapy - schopen prezentovat probraná témata s využitím vhodné odborné terminologie |
Předpoklady |
znalost a komunikační dovednost min. na úrovni B1 dle SERR
VOS/KSCK2 |
Hodnoticí metody a kritéria |
Ústní zkouška, Rozhovor
- aktivní účast ve výuce - průběžné plnění zadávaných úkolů - kognitivní mapa pro každé probrané téma - ústní zkouška ověřující znalost všech dosud probraných témat a schopnost prezentovat vylosované téma, jakož i reagovat na spontánní doplňující otázky zkoušející |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |