Vyučující
|
-
Dudová Hedvika, Mgr.
-
Synková Jana, Mgr.
-
Vychodilová Zdeňka, doc. PhDr. CSc.
-
Pazderová Daniela, Ing. Mgr.
|
Obsah předmětu
|
ANGLICKÝ JAZYK -- Témata: 3. Human Life Cycle (Human development, Childhood, Adolescence, Adulthood, Old Age) 4. Religion
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Student si uvědomuje rozdíly mezi mateřštinou a cizím jazykem a dokáže jim přizpůsobovat svoji řeč. Pracuje se synonymy a antonymy běžně používaných verb a adjektiv, což mu umožňuje volit složitější větné konstrukce a svobodně formulovat všechny své myšlenky; pracuje na odstraňování bariér v komunikaci v cizím jazyce a rozvíjení vět v delší větné celky; popíše probíraná témata úzce spojená se sociální prací v rámci 10-15 minut za použití akademické slovní zásoby, odborné terminologie a odborných znalostí, které načerpal na hodinách, z článků, literatury a odborných předmětů v českém jazyce; umí efektivně využívat prezentačních dovedností a dokáže okomentovat a uvést jednotlivé myšlenky v souvislém ústním projevu; vysvětlí svoji motivaci pro studium a definuje obor sociální práce. Studenti si volí ze tří cizích jazyků: anglický, německý, ruský. ANGLICKÝ JAZYK: Cíle: - rozvíjení řečových dovedností a zvyšování odborných jazykových kompetencí - rozšiřování slovní zásoby především o odbornou terminologii vztahující se ke studovanému oboru - rozvíjení schopnosti konverzovat a interpretovat text v cizím jazyce - práce s odborným textem a kognitivní mapou
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
VOS/KSCK1
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozhovor
zápočet 70% -písemný zápočtový test/pohovor z probíraných témat 30% -aktivní účast ve výuce plnění průběžných úkolů ANGLICKÝ JAZYK: - kognitivní mapa ke každému z probíraných témat - průběžné plnění úkolů - individuální ústní zápočet z probraných témat: student musí prokázat aktivní znalost témat a odborné slovní zásoby a schopnost plynulé komunikace v cizím jazyce bez chyb bránících porozumění
|
Doporučená literatura
|
|