Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Seminář je zaměřen na praktickou realizaci výzkumných projektů vybranými kvalitativními, kvantitativními i smíšenými metodami. Seznamuje studující s plánem výzkumu, fázemi realizace, metodami ověřování hypotéz až po zpracování závěrečné zprávy.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Výstupy z učení
|
Seminář je zaměřen na praktickou realizaci výzkumných projektů vybranými kvalitativními, kvantitativními i smíšenými metodami. Seznamuje studující s plánem výzkumu, fázemi realizace, metodami ověřování hypotéz až po zpracování závěrečné zprávy.
Tvorba a realizace výzkumných projektů.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární), Seminární práce
Vlastní výzkum malého rozsahu zpracovaný od plánu po závěrečnou zprávu.
|
Doporučená literatura
|
-
CHRÁSKA, M. (2006). Úvod do výzkumu v pedagogice.. Olomouc.
-
PRŮCHA, J. (1995). Pedagogický výzkum: Uvedení do teorie a praxe.. Praha.
|