|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Nácvik dirigování sborových skladeb různých slohových epoch.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
|
Výstupy z učení
|
Znalost taktovací techniky a její uplatnění při řízení sborových skladeb, dirigování jednodušších sborových duchovních skladeb různých stylových epoch.
Studenti budou schopni po splnění výše uvedených požadavků po nabytí patřičných dirigentských dovedností tyto uplatnit při řízení chrámových sborů a schol.
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Podmínkou je dobrý hudební sluch, schopnost čisté intonace. Vítána je praxe v některém pěveckém sboru (zpěvák či sbormistr), hra na hudební nástroj (nejlépe klavír či varhany).
|
|
Doporučená literatura
|
-
BROŽ, J. - KAŇÁK, Z. (1982). Základy dirigování. Praha.
-
MICHELS, U. (2000). Encyklopedický atlas hudby. Praha.
|