Vyučující
|
-
Öbrink Hobzová Milena, Mgr. Ph.D.
-
Trochtová Ludmila Siarda, PhDr. Ing.
|
Obsah předmětu
|
Podle pokynů a pod dohledem vedoucích pracovníků připraví a realizují alespoň 10 mikrovýstupů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Studenti se seznámí s činností konkrétních zařízení a osvojí si vlastní zkušenosti při práci se skupinami dětí či mládeže.
Studenti se naučí připravovat a vést výchovné programy. Podle pokynů a pod dohledem vedoucích pracovníků připraví a realizují alespoň 10 mikrovýstupů.
|
Předpoklady
|
Absolvování předmětu VP1 Student zpravidla projde nejprve teoretickou průpravou v rámci souboru pedagogických předmětů (např. KKV/ZSP, KKV/VAJR, KKV/SRP) a v každém případě je právně způsobilý pro práci s dětmi a mládeží (nemá pro tuto činnost zákaz).
KKV/VP1
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Závěrečná zpráva
Student se musí na praxi přihlásit. Podmínky pro přihlášení jsou uvedeny na vzdělávacím portále EDIS. Student je povinen dodržovat smluvený počet hodin na pracovišti, tj. nejméně 6 hodin denně (tj. 100% docházka). Od studenta se na pracovišti očekává, že bude svědomitě plnit zadané úkoly katedrou, zároveň se od něho očekává, že se bude během praxe zapojovat aktivně do činností zadaných také mentorem. Student je povinen odevzdat první verzi závěrečné práce (dle metodického formuláře) v termínu do dvou týdnů od data ukončení praxe, jejíž uznání je podmínkou k udělení zápočtu.
|
Doporučená literatura
|
-
KALHOUS, Z., OBST, O. (2002). Školní didaktika.. Praha: Portál.
-
Petty. G. (2008). Moderní vyučování. Praha: Portál.
|