Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Sociální pedagog se při své práci setkává s projektovou činností. Předmět poskytne hlubší porozumění struktur a fungování grantových zdrojů. Student si na konkrétním tématu vyzkouší aplikaci teoretických poznatků do napsání reálného grantového projektu. V rámci seminářů budou probíraná témata: možnosti grantových zdrojů - jak číst grantové výzvy a jak si správně vybrat, příprava projektu - priority jednotlivých kroků a realizace projektu - průběh realizace projektu se zaměřením na získání znalostí nutných pro psaní projektu s upozorněním na co při psaní projektu nezapomenout aby byla zabezpečena bezproblémová realizace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Příprava projektu.
- dovednost vytvořit potenciálně úspěšný projekt - schopnost zabezpečit financování projektu
|
Předpoklady
|
Nejsou stanoveny.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Aktivní účast na semináři. Vypracování projektu.
|
Doporučená literatura
|
-
Doležal, J. (2009). Projektový management podle IPMA. Praha.
-
Marek, D. - Kantor, T. (2009). Příprava a řízení projektů strukturálních fondů Evropské unie. Brno.
-
POSNER, K. - APPLEGARTH, M. Projektový management: příručka rad, metod a nástrojů pro vedoucí a členy týmů, kteří chtějí dobře a efektivně zvládat své úkoly a povinnosti.
-
Rosenau, M. D. (2007). Řízení projektů. Brno: Computer Press, 344 s.
-
Svozilová, A.. Projektový management: systémový přístup k řízení projektů, plánování a koordinace projektových prací, metody projektové kontroly a řízení rizik..
|