|
Vyučující
|
-
Trochtová Ludmila Siarda, PhDr. Ing.
|
|
Obsah předmětu
|
Studenti absolvují alespoň 3 hospitace a 10 výstupových hodin.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
|
Výstupy z učení
|
Cílem je přímé řízení výukového procesu na vybraných školách a ve farnostech.
Studenti si osvojí základy plánování, organizace a realizace výchovně-vzdělávacího procesu. Na cvičných hodinách získají studenti potřebné dovednosti a zkušenosti z výchovné a vzdělávací činnosti.
|
|
Předpoklady
|
Absolvování předmětu SPP1
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor portfolia studenta
Výstupní materiály z praxe
|
|
Doporučená literatura
|
-
KALHOUS, Z., OBST, O. (2002). Školní didaktika.. Praha: Portál.
-
Petty. G. (2008). Moderní vyučování. Praha: Portál.
|