Vyučující
|
-
Košárková Alice, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Seminář Zážitková pedagogika je zaměřen na získání základních vědomostí a dovedností v oblasti zážitkové pedagogiky, k jejímu využití při tvorbě projektů v oblasti zážitkových aktivit a zkušenostního učení, a také seznámení se se základními pedagogickými a psychologickými principy pedagogiky zážitku.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je získání vědomostí a dovedností v oblasti zážitkové pedagogiky, k jejímu využití při tvorbě projektů v oblasti zážitkových aktivit a zkušenostního učení, a také seznámení se se základními pedagogickými a psychologickými principy pedagogiky zážitku.
- studenti získají základní vědomosti z oblasti pedagogiky zážitku a seznámí se s jejími základními principy - studenti si osvojí základní pedagogické a psychologické principy práce se skupinou - studenti získají dovednosti potřebné k organizaci aktivit s využitím pedagogiky zážitku - studenti porozumí podstatě zážitkových akcí a dokáží získané vědomosti využít při tvorbě projektů zážitkových akcí
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
K absolvování kurzu je vyžadována aktivní účast na seminářích, povoleny jsou max. 2 řádně omluvené absence ze závažných důvodů. Výstupem ze semináře je příprava seminárního projektu, na kterém budou studenti v rámci semináře pracovat - ve skupinách vytvoří projekt zážitkové akce na zvolené téma a pro zvolenou cílovou skupinu, který budou prezentovat a vzájemně reflektovat. V projektu budou zapracována všechna teoreticky probraná témata. Studující s individuálním plánem: - samostudium materiálů uvedených se studijní opoře, každé téma bude písemně reflektováno v přípravě návrhu 2-3 denní akce, který bude obsahovat teoreticky ukotvené principy zážitkové pedagogiky. Prezentace návrhu a zodpovězení doplňujících otázek.
|
Doporučená literatura
|
|