Vyučující
|
-
Cajthamlová Alžbeta, Mgr.
-
Raková Zuzana, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Konverzační okruhy, poslechová cvičení, tematická slovní zásoba, odborné terminologie. Student je povinen pracovat se studijní oporou k předmětu po jejím zpřístupnění v e-learningovém prostředí EDIS (edis.upol.cz/zkratka fakulty).
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Důraz je kladen na komunikaci a práci s textem - tvorba odborného článku a prezentace na předem zvolené téma.
Po dokončení předmětu zvládnete předem určené konverzační okruhy včetně poslechových cvičení, rozšíříte si slovní zásobu, včetně základů odborné terminologie.
|
Předpoklady
|
Kurz je určen pro studenty, kteří absolvovali předměty KMS/KSCZ1, KMS/KSCZ2 a KMS/KSPRZ.
KKV/PSPRZ
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Závěrečný projekt
Aktivní účast na hodině, úspěšné absolvování zápočtového testu (70%), práce s předem vybraným textem - četba, analýza, překlad.
|
Doporučená literatura
|
-
DRMLOVÁ, Dana et al. (2011). Německy s úsměvem nově. Plzeň: Fraus.
-
Esselborn-Krumbiege, H. Von der Idee zum Text. Eine Einleitung zum wissenschaftlichen Schreiben.
-
McCarthy, M., O´Dell, F. Academic Vocabulary in Use with Answers.
-
Raymond Murphy. (2004). English Grammar in Use. A Self-Study Reference and Practice Book for Intermediate Students of English, 3rd edition (Cambridge University Press: Cambridge, 2004). Cambridge.
|