Vyučující
|
-
Roubalová Marcela, Mgr. PhD.
|
Obsah předmětu
|
Student se orientuje v dané problematice a je schopen nacvičit s dětmi hudebně pohybovou činnost přiměřeně věku a schopnostem dětí.Umí pracovat různými metodami s hudebními díly určenými jednotlivým věkovým skupinám a orientuje se v příslušné literatuře. Dovede s danou věkovou skupinou nacvičit doprovod k lidové písni s orffovým instrumentářem.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Aktivizující práce ve skupinách, Metody práce se zvukem
|
Výstupy z učení
|
Studující se seznámí s principy práce s dětmi s hudbou, jejími limity a možnostmi. Budou schopni vybrat vhodné hudební činnosti pro konkrétní věkovou skupinu i jednotlivce vzhledem k věkovým a individuálním zvláštnostem.
Student se orientuje v dané problematice a je schopen nacvičit s dětmi hudebně pohybovou činnost přiměřeně věku a schopnostem dětí.
|
Předpoklady
|
Pro studium předmětu nejsou požadovány zvláštní předpoklady.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Předmět bude ukončen závěrečným zápočtem, při kterém studující prokáže orientaci v dané problematice. Studenti s individuálním plánem: Platí výše uvedené požadavky. + připravit lekci pro vybranou věkovou skupinu případně analyzovat lekci publikovanou jako příklad dobré praxe; napsat recenzi na knihu (bude vždy nabídnuta aktuální literatura vyučujícím).
|
Doporučená literatura
|
|