|
Vyučující
|
-
Smahel Rudolf, doc. Dr. Th.D.
-
Öbrink Hobzová Milena, Mgr. Ph.D.
-
Trochtová Ludmila Siarda, PhDr. Ing.
|
|
Obsah předmětu
|
Využití výukových metod, včetně problémové a projektové výuky. Výukové cíle. Didaktická analýza učiva. Slovní hodnocená žáků.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Přednášení, Demonstrace, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je osvojení pedagogických dovedností při řízení výuky.
Studenti získají praktické znalosti a dovednosti jak pracovat ve výchovně vzdělávacím procesu. Praktická aplikace získaných pedagogických dovedností ve výuce.
|
|
Předpoklady
|
Základní znalosti psychologie a pedagogiky.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Aktivní účast v hodině.
|
|
Doporučená literatura
|
-
KALHOUS, Z., OBST, O. a kol. (2002). Školní didaktika. Praha: Portál.
-
Petty, G., & Foltýn, J. (2013). Moderní vyučování. Praha: Portál.
|