Vyučující
|
-
Roubalová Marcela, Mgr. PhD.
|
Obsah předmětu
|
Studující by po absolvování předmětu měli být schopni orientovat se v dané problematice a použít získané poznatky v praxi. Umět použít různé metody dramatické výchovy pro různé věkové skupiny. Naplánovat činnost zájmového kroužku na celý rok. Témata: 1. Práce s hlasem. 2. Rozvoj smyslů. 3. Práce s tělem a pohyb v prostoru. 4. Práce s literárním námětem. 5. Práce s loutkou a maňáskem. 6. Základy režie pro dětské představení.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Demonstrace, Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Studující získají základní vědomosti a dovednosti z oblasti dramatické výchovy.
Studující by po absolvování předmětu měli být schopni orientovat se v dané problematice a použít získané poznatky v praxi. Umět zpracovat dramatické téma vhodným způsobem pro danou věkovou kategorii.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Předmět bude ukončen závěrečným zápočtem, při kterém studující prokáže orientaci v dané problematice.
|
Doporučená literatura
|
-
Machková, Eva. (2007). Jak se učí dramatická výchova. Praha : AMU.
-
Machková, Eva. (2007). Úvod dostudia dramatické výchovy. Praha : NIPOS.
-
Valenta Josef. (2008). Metody a techniky dramatické výchovy. Praha : Grada.
|