Vyučující
|
-
Košárková Alice, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Seminář Zážitková pedagogika je zaměřen na získání základních vědomostí a dovedností v oblasti zážitkové pedagogiky, k jejímu využití při tvorbě projektů v oblasti zážitkových aktivit a zkušenostního učení, a také seznámení se se základními pedagogickými a psychologickými principy pedagogiky zážitku.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
K absolvování kurzu je vyžadována aktivní účast na výuce, případná absence ze závažných důvodů bude řádně omluvena. Výstupem ze semináře je příprava seminárního projektu, na kterém budou studenti ve skupinách pracovat. Vytvoří projekt zážitkové akce na zvolené téma a pro zvolenou cílovou skupinu, který budou prezentovat a vzájemně reflektovat. V projektu budou zapracována všechna teoreticky probraná témata. Studující s individuálním plánem: - samostudium materiálů uvedených se studijní opoře, každé téma bude písemně reflektováno v přípravě návrhu 2-3 denní akce, který bude obsahovat teoreticky ukotvené principy zážitkové pedagogiky. Prezentace návrhu a zodpovězení doplňujících otázek.
- studenti získají základní vědomosti z oblasti pedagogiky zážitku a seznámí se s jejími základními principy - studenti si osvojí základní pedagogické a psychologické principy práce se skupinou - studenti získají dovednosti potřebné k organizaci aktivit s využitím pedagogiky zážitku - studenti porozumí podstatě zážitkových akcí a dokáží získané vědomosti využít při tvorbě projektů zážitkových akcí
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
V rámci výuky se student aktivně zapojuje a zpracovává vlastní projekty zážitkových akcí pro vybrané cílové skupiny.
|
Doporučená literatura
|
|