| Název předmětu | Interakce v pedagogice |
|---|---|
| Kód předmětu | KKV/KPIVP |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinně-volitelný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Seminář je zaměřen na spolupráci mezi pedagogem, dítětem, rodinou a školou či výchovnou institucí. Předmět studenty seznámí se základy pedagogické komunikace a vzájemné interakce mezi účastníky pedagogického procesu. Pozornost bude věnována také způsobům práce se skupinou, pozitivnímu klimatu a formám spolupráce mezi školou/výchovnou institucí a rodinou. Studenti porozumí podstatě pedagogické interakce a komunikace. Získají dovednosti pro efektivní spolupráci mezi všemi účastníky pedagogického procesu.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
Vzhledem k charakteru kurzu je základním požadavkem přítomnost na výuce a to přítomnost aktivní - zapojení se do činností, vlastní práce, diskuze na daná témata. Případná neúčast ze závažných důvodů bude řádně omluvena a nahrazena splněním úkolů ve studijní opoře. V závěrečné ústním kolokviu studující prokáží orientaci v probraných tématech. Pro studující s individuálním plánem: samostudium materiálů uvedených ve studijní opoře písemné zpracování a představení kazuistiky dítěte. vybraným problémovým chováním, reflexe možných přístupů a interakcí všech zúčastněných stran, návrhy řešení |
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Sociální pedagogika - specializace Výchova ve volném čase (BB25) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Sociální pedagogika - specializace Výchova ve volném čase (BB22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Sociální pedagogika - specializace Výchova ve volném čase (BB24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Sociální pedagogika - specializace Výchova ve volném čase (BB20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Sociální pedagogika - specializace Výchova ve volném čase (BB21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Sociální pedagogika - specializace Výchova ve volném čase (BB23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |