Vyučující
|
-
Öbrink Hobzová Milena, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Předmět Kultura mluveného projevu se zabývá významem kultury mluveného projevu v našem životě, soustřeďuje se jak na formu přesvědčivého mluveného projevu, tak na jeho obsah. Rovněž se zabývá prostředky a zásadami správného mluveného projevu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Demonstrace, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu Kultura mluvené projevu je naučit studenty zásady dobrého a přesvědčivého mluveného projevu.
V rámci Kultury mluveného projevu si studenti osvojí schopnosti potřebné pro dobrý mluvený projev a prezentaci.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Aktivní účast na seminářích (studentovi se tolerují pouze dvě absence, do nich se však započítávají také návštěvy u lékaře, či nemoc. V případě, že student bude na seminářích chybět více než dvakrát, musí si předmět zapsat znovu, neboť nebude připuštěn k zápočtu), pro zápočet je nutné také plnění zadaných úkolů.
|
Doporučená literatura
|
-
BUCHTOVÁ, B. (2006). Rétorika.. Praha: Grada.
-
Krobotová, M. (2000). Spisovná výslovnost a kultura mluveného projevu.. Olomouc: PdF UP.
|