Vyučující
|
-
Raková Zuzana, Mgr.
-
Cajthamlová Alžbeta, Mgr.
-
Běhal fabbri Lara, Dr.
|
Obsah předmětu
|
Konverzační okruhy, tematická slovní zásoba, odborné terminologie.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Úroveň znalostí studenta dle CEFR B2: Student dokáže porozumět složitějším textů, dokáže diskutovat na dané téma, kreativně pracuje s odborným i mediálním textem. Dokáže se účastnit hovoru plynule a spontánně, může vést běžný rozhovor s rodilým mluvčím. Student dokáže připravit prezentaci na odborné téma.
Po dokončení předmětu zvládnete předem určené konverzační okruhy včetně poslechových cvičení, rozšíříte si slovní zásobu, včetně základů odborné terminologie.
|
Předpoklady
|
Aktivní znalost jazyka na úrovni B2.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Seminární práce
Úspěšné absolvování zkoušky (70%).
|
Doporučená literatura
|
-
DRMLOVÁ, Dana et al. (2011). Německy s úsměvem nově. Plzeň: Fraus.
-
Esselborn-Krumbiege, H. Von der Idee zum Text. Eine Einleitung zum wissenschaftlichen Schreiben.
-
McCarthy, M., O´Dell, F. Academic Vocabulary in Use with Answers.
-
Raymond Murphy. (2004). English Grammar in Use. A Self-Study Reference and Practice Book for Intermediate Students of English, 3rd edition (Cambridge University Press: Cambridge, 2004). Cambridge.
|