Vyučující
|
-
Raková Zuzana, Mgr.
-
Cajthamlová Alžbeta, Mgr.
-
Běhal fabbri Lara, Dr.
|
Obsah předmětu
|
Konverzační okruhy, tematická slovní zásoba, odborné terminologie.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Úroveň znalostí dle CEFR A2 Ústní zkouška - Prezentace studenta (osobní údaje, obor studia, profesní plány do budoucna, záliby atd.) - Monolog/dialog na obecné téma (témata probíraná v rámci učebnice). - Čtení libovolně zvoleného úseku textu, který student předložil. - Interpretace textu a gramatická analýza libovolně vybraných jevů z daného úseku. Písemná zkouška - po domluvě s vyučujícím
Po dokončení předmětu zvládnete předem určené konverzační okruhy včetně poslechových cvičení, rozšíříte si slovní zásobu, včetně základů odborné terminologie.
|
Předpoklady
|
Kurz je určen pro studenty, kteří absolvovali předměty KMS/KECJ1, KMS/KECJ2, KMS/KECMP a KMS/KECOT.
KKV/KECJ1 a zároveň KKV/KECJ2 a zároveň KKV/KECMP a zároveň KKV/KECOT
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Seminární práce
Úspěšné absolvování zkoušky (70%).
|
Doporučená literatura
|
-
DRMLOVÁ, Dana et al. (2011). Německy s úsměvem nově. Plzeň: Fraus.
-
Esselborn-Krumbiege, H. Von der Idee zum Text. Eine Einleitung zum wissenschaftlichen Schreiben.
-
McCarthy, M., O´Dell, F. Academic Vocabulary in Use with Answers.
-
Raymond Murphy. (2004). English Grammar in Use. A Self-Study Reference and Practice Book for Intermediate Students of English, 3rd edition (Cambridge University Press: Cambridge, 2004). Cambridge.
|