Vyučující
|
-
Roubalová Marcela, Mgr. PhD.
-
Trochtová Ludmila Siarda, PhDr. Ing.
|
Obsah předmětu
|
Plánování, organizace, průběh výchovně-vzdělávacího procesu. Reflexe a zkvalitňování.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Cílem je využívat reflexe jako metodu supervize a zkvalitnění pracovního výkonu, profesionálního rozvoje. Inovace předmětu byla podpořena v rámci projektu Podpora mezioborových studií a inovací studijních předmětů na Univerzitě Palackého v Olomouci, CZ.1.07/2.2.00/28.0091.
Student je schopen reflektovat a zkvalitňovat plánování, organizaci i průběh výchovně-vzdělávacího procesu.
|
Předpoklady
|
Absolvování 8SPP1
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor portfolia studenta
Reflexe výstupních materiálů z praxe. Student je povinen pracovat se studijní oporou k předmětu po jejím zpřístupnění v e-learningovém prostředí EDIS (edis.upol.cz/cmtf).
|
Doporučená literatura
|
-
KALHOUS, Z., OBST, O. (2002). Školní didaktika.. Praha: Portál.
-
Petty. G. (2008). Moderní vyučování. Praha: Portál.
|