Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Seminář volně navazuje na předmět Informační a didaktická technika, prohlubuje získané dovednosti v oblasti využívání multimediálních pomůcek při výuce. Dále pak prohloubí dovednosti studujících využívat prezentačního softwaru, grafických nástrojů a v neposlední řadě také webové prezentace. Zvláštní pozornost bude věnována vyhledávání specifických informačních zdrojů na internetu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
|
Výstupy z učení
|
Seminář volně navazuje na předmět Informační a didaktická technika, prohlubuje získané dovednosti v oblasti využívání multimediálních pomůcek při výuce. Dále pak prohloubí dovednosti studujících využívat prezentačního softwaru, grafických nástrojů a v neposlední řadě také webové prezentace. Zvláštní pozornost bude věnována vyhledávání specifických informačních zdrojů na internetu.
Práce s multimedii, grafickým software a tvorba webové prezentace.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor produktů pracovní činnosti studenta (technické práce)
Účast na semináři, absolvování závěrečného pohovoru.
|
Doporučená literatura
|
-
? McFarlane et al. (2000). Teachers Evaluating Educational Multimedia. . London: DfES.
-
Vrba, J., Všetulová, M. Multimediální technologie ve vzdělávání, CDV UP Olomouc, 2003.
|