Vyučující
|
-
Öbrink Hobzová Milena, Mgr. Ph.D.
-
Trochtová Ludmila Siarda, PhDr. Ing.
|
Obsah předmětu
|
Studenti musí připravit a realizovat formou mikrovýstupů nejméně 2 praktické činnosti.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Účelem praxe je získání konkrétních dovedností při plánování a organizování volnočasových aktivit dětí.
Studenti jsou schopni podle pokynů a pod dohledem vedoucích pracovníků zapojovat do činnosti instituce jako asistenti.
|
Předpoklady
|
Student zpravidla projde nejprve teoretickou průpravou v rámci souboru pedagogických předmětů (např.KKV/TV, KKV/USSP) a v každém případě je právně způsobilý pro práci s dětmi a mládeží (nemá pro tuto činnost zákaz).
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor portfolia studenta
Student se musí na praxi přihlásit. Podmínky pro přihlášení jsou uvedeny na vzdělávacím portále EDIS. Student je povinen dodržovat smluvený počet hodin na pracovišti, tj. nejméně 6 hodin denně (tj. 100% docházka). Od studenta se na pracovišti očekává, že bude svědomitě plnit zadané úkoly katedrou, zároveň se od něho očekává, že se bude během praxe zapojovat aktivně do činností zadaných také mentorem. Student je povinen odevzdat první verzi závěrečné práce (dle metodického formuláře) v termínu do dvou týdnů od data ukončení praxe, jejíž uznání je podmínkou k udělení zápočtu. Student, jemuž byla praktická část praxe uznána, musí odevzdat první verzi závěrečné práce v termínu do 4 týdnů od data uznání praktické části praxe.
|
Doporučená literatura
|
-
KALHOUS, Z., OBST, O. (2002). Školní didaktika.. Praha: Portál.
-
Petty. G. (2008). Moderní vyučování. Praha: Portál.
|