Vyučující
|
-
Topinková Rozkovcová Radka, Mgr. et Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Studenti se naučí organizovat hudební aktivity, naučí se jejich formy a metody s přihlédnutím individuálnímu rozvoji hudebního cítění u dětí a mládeže.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Studenti získají přehled hudebně zaměřených volnočasových aktivit. Dále si osvojí dovednosti nezbytné pro vedení zájmových aktivit tohoto druhu. Jedná se především o celkovou organizaci hudebních aktivit, jejich formy, metody, přiměřenost obsahu jednotlivým věkovým kategoriím, rozsah a časový plán aktivit s přihlédnutím individuálnímu rozvoji hudebního cítění u dětí a mládeže.
Studenti si osvojí dovednosti nezbytné pro vedení zájmových aktivit v hudební oblasti.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Seminární práce
Studenti sestavují svůj časově tematický plán hudebních činností pro konkrétní zařízení na určité období. Na výuce předmětu je nezbytná aktivní osobní účast.
|
Doporučená literatura
|
-
Holas, M. (1999). Didaktika profesionální hudební výchovy. . Ostrava a Praha .
|