Vyučující
|
-
Roubalová Marcela, Mgr. PhD.
|
Obsah předmětu
|
Student se orientuje v dané problematice a je schopen nacvičit s dětmi hudebně pohybovou činnost přiměřeně věku a schopnostem dětí.Umí pracovat různými metodami s hudebními díly určenými jednotlivým věkovým skupinám a orientuje se v příslušné literatuře.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Demonstrace, Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Teorie hudebně pohybových her. Rozvoj hudebního a rytmického cítění u dětí prostřednictvím hry, intonační dovednosti, prožívání hudby. Hudební dovednosti jednotlivých věkových skupin dětí a mládeže. Přiměřenost hudebně pohybových her.
Student se orientuje v dané problematice a je schopen nacvičit s dětmi hudebně pohybovou činnost přiměřeně věku a schopnostem dětí.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Předvést nácvik hudebně pohybové aktivity pro vybranou věkovou skupinu a umět ji analyzovat.
|
Doporučená literatura
|
-
Kulhánková, Eva. (2006). Písničky a říkadla s tancem. Praha : Portál.
-
Šimanovský, Zdeněk. (2007). Hry s hudbou a techniky muzikoterapie ve výchově, sociální práci a klinické praxi . Praha : Portál.
|