Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Výuka bude organizována v 3 blocích: 1. Objasnění vyučovací koncepce SL. Cíle, metodika a organizace kurzu. Představení partnerů. Vyjasňování rolí. Analýza potřeb - metodika. 2. Plánování SL aktivity - prezentace a reflexe výsledků analýzy potřeb, harmonogram úloh, rozdělení úloh v týmu, rozpočet, plán propagace. Řešení konfliktních situací. Psychohygiena. Realizace SL aktivity - v období mezi 2. a 3. vyučovacím blokem. 3. Reflexe a sebereflexe SL aktivity, plánu propagace, rozpočtu. Vyhodnocení výsledků, přínosů a předpokládaných dopadů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Výstupy z učení
|
Naučit se aplikovat teoretické znalosti v plánování služby pro komunitu. Získat zkušenost v inter/multidisciplinárním týmu.
Dokáže identifikovat potřeby klientů a komunity. Dokáže navrhnout vhodné intervence při saturování identifikovaných potřeb. Dokáže reflektovat plán SL aktivity.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Závěrečná zpráva
povinná účast na výukových blocích povinné konzultace s mentorem - 10 hodin písemný plán SL aktivity zpráva o SL aktivitě písemná reflexe
|
Doporučená literatura
|
|