Vyučující
|
-
Dorková Zlatica, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Příprava a realizace inkluzivního výzkumného šetření. Inkluzivní evaluace. Účast na vzdělávacích aktivitách pro osoby s mentálním postižením.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Pozorování, Nácvik pohybových a pracovních dovedností
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je příprava, realizace a evaluace inkluzivního výzkumného šetření a účast na vzdělávacích aktivitách pro osoby s mentálním postižením. Předmět navazuje na projekt Erasmus+ Inclusive Campus Life 2016-1-BE02-KA203-017365.
Student: Zná hodnotová východiska inkluzivního výzkumu. Zná výzkumné strategie inkluzivního výzkumu. Umí připravit a realizovat inkluzivní výzkumné šetření. Prakticky se podílí na výzkumných aktivitách v rámci projektu ICLife.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Seminární práce
Aktivní účast ve výuce a aktivitách (min. 80%). Průběžné plnění zadaných úkolů. Sebereflexe jednotlivých aktivit.
|
Doporučená literatura
|
-
(2011). Metodika podpory sociálních dovedností.. Praha: Společnost pro podporu lidí s mentálním postižením.
-
Nind, M. What is inclusive research?.
-
Thiollent, M. Action research and participatory research: An overview..
-
Walmsley, J and Johnson, K . Inclusive research with people with learning disabilities: past, present, and futures.
|