Vyučující
|
-
Pospíšilová Helena, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsahem výuky bude například záškoláctví, vandalismus, poruchy příjmu potravy aj., dále Syndrom zavrženého rodiče, výchovná komise a případová konference.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je poskytnout studentům teoretický rámec pro pochopení rizikového chování u dětí a mládeže. Předmět navazuje na předmět Rizikové chování klientů sociální práce.
Studenti budou obeznámeni s nejčastějším rizikovým chováním u dětí a mládeže a budou vědět jak funguje výchovná komise a případová konference.
|
Předpoklady
|
Předmět navazuje na předmět Rizikové chování klientů sociální práce, tudíž se od studentů očekávají znalosti z tohoto předchozího předmětu.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Předmět je zakončen kolokviem. Požadavkem ke splnění předmětu je spoluúčast na plnění zadaných úkolů a prezentování zadaných úkolů na semináři.
|
Doporučená literatura
|
|