| Název předmětu | Koučink pro sociální pracovníky |
|---|---|
| Kód předmětu | KKS/KSKOU |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 3 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinně-volitelný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Cíle předmětu je seznámit studenty oboru sociální práce s dětmi a mládeží s teoretickými základy koučinku a jeho filozofií, a to v kontextu práce s dětmi, mladými lidmi a jejich rodinami. Předmět poskytne studentům nástroje a metody pro efektivní aplikaci koučinkových technik, které mohou využít při podpoře rozvoje dětí a mládeže v různých sociálních kontextech. Dále se zaměří na rozvoj dovedností sebereflexe a interpersonálních kompetencí, které jsou klíčové pro práci kouče v sociálních službách. Studenti se seznámí s různými koučinkovými přístupy, nástroji a metodami, včetně jejich aplikace v oblasti osobního růstu, profesního rozvoje a týmové spolupráce, a naučí se, jak tyto přístupy přizpůsobit potřebám dětí a mladých lidí. Součástí předmětu bude také seznámení studentů s kompetencemi kouče, včetně komunikačních dovedností, etických zásad, budování důvěry a schopnosti vést efektivní koučinkové sezení.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|