| Název předmětu | Studijní soustředění 1 |
|---|---|
| Kód předmětu | KFK/KSSS1 |
| Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Netradiční formou zařadit do výuky přednášky odborníků z nejrůznějších oblastí sociální práce, kteří tak mohou studentům předat a zprostředkovat své znalosti a zkušenosti získané dlouhodobou praxí. Rozšířit vzdělávací nabídku nad rámec povinných přednášek (obsah je koncipován v návaznosti na studium). Poskytnout studentům prostor pro upevnění studijních poznatků, nabídnout interaktivní intenzivní výuku. V návaznosti na teoretickou přípravu zařadit do programu studijního soustředění alternativní prožitkové aktivity bezprostředně důležité pro práci v pomáhajících profesích, kde dochází ke komunikaci s klienty nebo skupinami. Tyto aktivity jsou zaměřeny nejen na odborné znalosti a pozitivní motivaci, ale také na zjištění a rozlišení určitých schopností a specifických sociálních dovedností. Dalším cílem studijního soustředění je i vzájemné hlubší poznání jednotlivců, které vede ke zlepšení sociálního klimatu a větší soudržnost studijních kolektivů.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|