|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Doplnění gramatických znalostí, rozšíření slovní zásoby, konverzace o základních kulturních a historických tématech.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
|
Výstupy z učení
|
Doplnění gramatických znalostí, rozšíření slovní zásoby, konverzace o základních kulturních a historických tématech.
Schopnost používat zvolený jazyk slovem i písmem, běžná konverzace.
|
|
Předpoklady
|
Studium předmětu není podmíněno žádnými zvláštními předpoklady.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta
Účast na cvičeních, splnění zápočtového testu /75%/.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Janešová. (1998). Italština pro samouky. Praha, Leda.
-
Pospíšilová, Ferrarová. (2008). Manuale di Italiano contemporaneo. Brno.
|