| Název předmětu | Vědecká propedeutika 1 |
|---|---|
| Kód předmětu | ISZ/VYVE1 |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | Doktorský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 12 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Přehledy literatury jsou pro vědce důležitým zdrojem informací. Poskytují historický kontext oboru a zároveň názory na jeho budoucí vývoj. Jejich tvorba může poskytnout inspiraci pro vlastní výzkum a také procvičit schopnost psaní odborných textů. Po absolvování tohoto předmětu budou studenti schopni samostatně provést rešerši odborné literatury, kterou budou využívat v dalších etapách své práce.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
Povinná literatura: Pautasso M. (2013). Ten simple rules for writing a literature review. PLoS Comput Biol.;9(7):e1003149. doi: 10.1371/journal.pcbi.1003149. Epub 2013 Jul 18. PMID: 23874189; PMCID: PMC3715443. Sanders, D. A. (2020). How to write (and how not to write) a scientific review article. Clinical biochemistry, 81(4), 65-68. Doporučená literatura: Arma?an, A. (2013). How to write an introduction section of a scientific article?. Turkish journal of urology, 39(Suppl 1), 8. |
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|