| Název předmětu | Psycho-spirituální vývoj |
|---|---|
| Kód předmětu | ISZ/VYPSV |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | Doktorský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 6 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinně-volitelný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
V kursu bude problematika psycho-spirituálního vývoje pojednána z řady perspektiv, jimiž jsou: psychodynamický přístup (Washburn), humanistická a transpersonální psychologie (Rowan), Piagetovská genetická epistemologie (Fowler) a integrální přístup (Wilber). Teoretické modely budou vztaženy ke dvěma druhům praxe: 1) psychoterapii, 2) kontemplativní praxi. Budou ukázány paralely schémat psycho-spirituálního vývoje a některých tradičních "map" spirituální cesty (Terezie z Avily, Jan od Kříže, ad.). Zvláštní pozornost bude věnována koncepcím utváření spirituální inteligence (Fowler, Wilber).
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|