|
Vyučující
|
-
Tavel Peter, prof. Ing. Mgr. et Mgr. Ph.D.
-
Bosáková Lucia, Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
? úvod do mapování konceptů ? definování, obsah a úloha, ? příprava na mapování konceptů, ? tvorba vyjádření, ? strukturování vyjádření, ? analýza dat, ? interpretace map, ? využití mapování konceptů v oblasti sociálních a spirituálních determinant zdraví.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámit studenty se základními principy metody tzv. mapování konceptů (concept mapping), tedy s aktuálními teoretickými a praktickými poznatky v předmětné oblasti a jejich příprava na samostatné praktické aplikování uvedené metody. Důraz je kladen na nové trendy v předmětné oblasti a na to, aby byli studenti po absolvování tohoto předmětu schopni samostatně aplikovat uvedenou metodu ve svém výzkumu v oblasti sociálních a spirituálních determinant zdraví.
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Povinná literatura: Kane, M. & Trochim, W. M. K (2007). Concept Mapping for Planning and Evaluation. Thousand Oaks, SAGE Publications Ltd. Doporučená literatura: Braun, V. & Clarke, V. (2013). Successful qualitative research. A practical guide for beginners. London, SAGE Publications Ltd. Silverman, D. (2013). Doing qualitative research. Fourth edition. London, SAGE Publications Ltd.
|
|
Doporučená literatura
|
|