| Název předmětu | Implicitní motivy a zdravý vývoj člověka v průběhu celého života |
|---|---|
| Kód předmětu | ISZ/VYIMZ |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | Doktorský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 12 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinně-volitelný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Jak to, že někteří lidé mají z naplňování svých cílů a úkolů větší prospěch, než jiní? S odpovědí na tuto otázku přišla nedávno teorie motivace: Lidé se liší v míře, v níž jsou jejich cíle v souladu s jejich implicitními motivy. Tento předmět nabídne shrnutí toho, co se v současnosti ví o příčinách a následcích souladu mezi motivy a cíli. Bude se dále věnovat otázkám, které by měly být předmětem budoucího výzkumu v této oblasti.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|