Vyučující
|
-
Tavel Peter, prof. Ing. Mgr. et Mgr. Ph.D.
-
Gábová Kristýna, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Studenti si osvojí znalosti zaměřené na porozumění rozdílu mezi řízením lidí a vedení lidí, na definování kompetence leadera, styly vedení, rozpoznání rozdílné typologie osobností při vedení spolupracovníků, komunikační dovednosti a kreativní metody.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Předmět uvádí do problematiky leadershipu v sociální oblasti.
Studenti po absolvování předmětu získají hlubší znalosti z problematiky leadershipu, které jsou předpokladem efektivního vedení lidí.
|
Předpoklady
|
Pro studium předmětu nejsou požadovány zvláštní předpoklady.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Předmět je zakončen kolokviem. Požadavkem ke splnění předmětu je spoluúčast na plnění zadaných úkolů a prezentování zadaných úkolů na semináři.
|
Doporučená literatura
|
-
Maxwell John C. (2017). Staňte se lídrem 101: co musí každý lídr umět.. Praha: Euromedia.
-
Steigauf Slavomír. (2011). Vůdcovství aneb Co vás na Harvardu nenaučí. Praha : Grada.
|