Lecture, Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Demonstration, Training in job and motor Skils, Grafic and Art Activities, Activating (Simulations, Games, Dramatization)
- Homework for Teaching
- 10 hours per semester
- Attendace
- 8 hours per semester
|
-
Adamírová, J. (2002). Gynegymnastika. Praha: Jan Vašut s.r.o.
-
Čermák, A., Pacík, D. (2006). Inkontinence moči. Praha: Triton.
-
Čihák, R. (2016). Anatomie 3. Praha: Grada.
-
Dobeš, M. Dobešová, P. (1999). Cvičíme na velkém míči..
-
Dobešová, P. (2005). Cvičíme s měkkým míčem: cviků pro zlepšení pohybové koordinace a správné držení těla. Havířov: Domiga.
-
Höfler, H. (2004). Cvičení ke zpevnění pánevního dna pro ženy a muže: cílené cvičební programy pro každý den. Praha: Beta-Dobrovský.
-
Hromádková, J. (1999). Fyzioterapie. Praha: HLH.
-
Chmel, R. Močová inkontinence u žen.
-
Kabelíková, K.; Vávrová, M. (1997). Cvičení k obnovení a udržování svalové rovnováhy (průprava ke správnému držení těla). Praha: Grada Publishing.
-
LANG-REEVES, I. Pánevní dno - jak využít běžný den jako trénink. Praha:Vašut.
-
Marek, J. Syndrom kostrče a pánevního dna.
-
Pavlíková, A. Inkontinentní pacienti nemusí být vyřazeni za společnosti.
-
Rašev, E. (1992). Škola zad. Praha:Direkta.
-
Šimek, J. Poruchy vylučování, inkontinence.
-
Zikmund, J. Inkontinence moči u žen.
|