-
Koncepce státní informační politiky ve vzdělávání.
-
BLAHO, A., KALAŠ, I. (2006). Imagine Logo učebnice programování pro děti.. Praha.
-
Černochová, M., Komrska, T., Novák, J. (1998). Využití počítače při vyučování. Praha : Portál. 168 s.
-
Drlík, P., Hvorecký, J. (1992). Informatika - náčrt didaktiky. Nitra : PdF. 169 s.
-
CHRÁSKA, M. (2004). Informační technologie ve škole. In Kropáč, J. a kol. Didaktika technických předmětů : vybrané kapitoly.. Olomouc: UP, s. 127-177.
-
Jandová, L. (1996). Počítačová výuka a její uplatnění ve škole. Plzeň : VZČU. 75 s.
-
Katuščák, D., Matthaeidesová, M., Nováková, M. akol. (1998). Informačná výchova. Bratislava : Media Trade. 375 s.
-
Kouba, L. a kol. (1992). Technické systémy ve výuce. Praha : UK. 168 s.
-
Kulič, V. (1989). Člověk - učení - automat.. Praha : SPN.
-
LOVÁSZOVÁ, Gabriela, PALMÁROVÁ, Viera a CÁPAY, Martin. (2011). Didaktika programovania pre ZŠ 1: línia: didaktika informatiky a informatickej výchovy.. Bratislava.
-
Petlák, E. (2007). Pedagogicko-didaktická práca učitela. Bratislava : IRIS.
-
Slavík, J., Novák, J. (1997). Počítač jako pomocník učitele.. Praha : Portál. 119 s.
-
VANÍČEK, Jiří. (2012). Informatika pro 1. stupeň základní školy: informační a komunikační technologie.. Brno: Computer Press.
|