Work with Text (with Book, Textbook), Observation, Demonstration, Training in job and motor Skils, Activating (Simulations, Games, Dramatization)
- Attendace
- 26 hours per semester
- Homework for Teaching
- 14 hours per semester
- Preparation for the Course Credit
- 10 hours per semester
- Semestral Work
- 10 hours per semester
|
-
Bukač, L. (2005). Intelekt, učení, dovednosti & koučování v ledním hokeji. Praha: Olympia.
-
Edwards, Ch. (1996). Abeceda inline bruslení. Praha: Ikar.
-
Hrázská, G. (2006). Krasobruslení : škola bruslení, choreografie, pravidla, vybavení, trénink. Praha: Grada.
-
Kněnický, K. et al. (1977). Technika lehkoatletických disciplín. Praha: SPN.
-
Kuchen, A. et al. (1987). Teória a didaktika atletiky. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo.
-
Millerová, V. et al. (2002). Běhy na krátké tratě. Praha: Olympia.
-
Procházka, J. (2010). Inline bruslení bezpečně. Praha: Grada Publishing.
-
Prukner, V., & Machová, I. (2011). Didaktika školní atletiky. Olomouc: UP.
-
Ryba, J. et al. (2002). Atletické víceboje. Praha: Olympia.
-
Vacula, J., Dostál, E., & Vomáčka, V. (1983). Abeceda atletického tréninku. Praha: Olympia.
-
Vacula, J. et al. (1982). Trénink atletických disciplín. Praha: SPN.
-
Vindušková, J. et al. (2003). Abeceda atletického trenéra. Praha: Olympia.
-
Zavřel, R., Frömel, K., & Janečka, Z. (1992). Programované učební postupy v atletice. Olomouc: UP.
|